Dorim să vă prezentăm răspunsurile la cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri cu privire la cumpărăturile din magazinul online STAINLESS EUROPE:
1. Care sunt formele de livrare?
Livrăm produsele noastre clienților prin intermediul companiilor de curierat. Există, de asemenea, posibilitatea de livrare în afara Poloniei, în țările Uniunii Europene. În plus, există posibilitatea de livrare în afara Uniunii Europene, după ce se ajunge la un acord asupra costurilor de transport.
2. Care sunt termenele de execuție și de livrare?
Termenul de execuție este calculat din momentul în care tranzacția este autorizată pozitiv de către sistemele de plată.
Timpul de procesare a comenzilor este de 3 zile lucrătoare după ce plata de la cumpărător este creditată.
3. Care este costul de livrare?
Clientul va afla costul total de livrare al comenzii după ce adaugă produsele în coș, introduce datele necesare și selectează țara de livrare. În rezumat este indicată valoarea care trebuie plătită. Suma finală care trebuie plătită depinde de greutatea transportului.
4. Ce forme de plată sunt disponibile?
În magazinul nostru online, plățile sunt efectuate prin sistemul de plată online Dotpay, Przelewy24 și Paypal.
5. Este posibil să ridicați personal bunurile?
Da, este posibil să colectați direct de la depozitul din Warszowice, după ce ați fost informat că comanda dvs. este gata de colectare.
6. Ce este un voucher de reducere și cum poate fi răscumpărat?
Cuponul de reducere vă dă dreptul să primiți o reducere la achizițiile ulterioare efectuate prin intermediul magazinului nostru online. Cuponul poate fi folosit pentru achiziții ulterioare. Posesorul cuponului îl introduce în "Coșul", în câmpul special marcat "Cod cupon", iar sistemul calculează reducerea.
7. Este posibil să se anuleze o comandă eronată?
Este posibilă anularea unei comenzi eronate, în acest scop vă rugăm să trimiteți un e-mail la: shop@stainlesseurope.com, la subiectul scris: "Anulare comandă" și numărul comenzii. Informațiile de anulare trebuie trimise în termen de 1 oră de la primirea confirmării comenzii la adresa de e-mail a clientului.
8. Este posibil să se schimbe ordinea?
Nu este posibilă modificarea unei comenzi. În acest scop, vă rugăm să anulați comanda eronată (a se vedea secțiunea 7) și să efectuați o nouă comandă.
9. Bunurile livrate nu sunt conforme cu comanda, ce se poate face în această situație?
În acest caz, vă rugăm să depuneți o plângere. În cazul reclamațiilor în garanție și al neconformității bunurilor cu contractul, bunurile achiziționate trebuie trimise înapoi la adresa de livrare împreună cu dovada de cumpărare și o descriere a reclamației. O reclamație poate fi depusă de către client în special: în scris la adresa:
Magazinul online Stainless Europe, ul. Boryńska 4, 44-240 Żory, cu o notă: PLÂNGERE MAGAZIN ONLINE
Se recomandă ca clientul să precizeze în descrierea reclamației:
1. Informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special natura defectului;
2. Să solicite o metodă de aducere a produsului în conformitate cu contractul de vânzare sau o declarație de retragere din contractul de vânzare;
3. Detaliile de contact ale reclamantului - astfel, vânzătorului îi va fi mai ușor și mai rapid să trateze reclamația.
10. Pot fi returnate bunurile?
Clientul, care este un consumator, are dreptul de a se retrage din contractul de comenzi la distanță, fără a da niciun motiv, în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor către client. Acceptăm numai bunurile care sunt nefolosite și nedeteriorate. Bunurile vândute pe bază de comandă individuală și care nu sunt recondiționate nu sunt eligibile pentru retururi. Individualitate înseamnă achiziționarea de Bunuri din Magazinul online cu specificații tehnice diferite de cele indicate pe fișa produsului.
11. Cum este procesul de reclamații?
Informații detaliate sunt disponibile
aici