Oțel inoxidabil, oțel rezistent la acizi, oțel rezistent la căldură

până la total: 0,00 Lei
Retururi și reclamații

RETURN

1. Un Client care este un Consumator (adică o persoană care încheie un contract cu Stainless Europe achiziționând din Magazinul Online într-un scop care nu este direct legat de activitatea sa comercială sau profesională) are dreptul de a se retrage din contract în ceea ce privește comenzile la distanță, fără a da niciun motiv, în termen de 14 zile de la data livrării Bunurilor către Client.
2. Acceptăm numai bunuri nefolosite și nedeteriorate.
3. Mărfurile vândute în cadrul unei comenzi individuale nu fac obiectul retururilor. Individualitatea constă în achiziționarea de bunuri din magazinul online cu specificații tehnice diferite de cele indicate pe fișa produsului.

RETURN DOCUMENT
Pentru a efectua o returnare, imprimați PDF-ul care conține formularul de returnare și atașați-l la pachet. Puteți găsi fișierul aici

RAMBURSARE
Odată ce pachetul care conține bunurile returnate a fost livrat și a fost creditat la depozitul nostru, va urma procedura de rambursare. Rambursarea bunurilor este posibilă pe baza dovezii de cumpărare și a confirmării identificării clare a produsului și va fi efectuată în termen de 14 zile lucrătoare la numărul de cont bancar furnizat de client în formularul de returnare.

COSTUL DE RAMBURSARE
Costurile directe de returnare a bunurilor, și anume costurile de ambalare și returnare a bunurilor în legătură cu retragerea dintr-un contract la distanță, sunt suportate de către client.

RECLAMAȚIE

1. Stainless Europe este răspunzătoare în cadrul garanției pentru defectele fizice care au existat la momentul achiziției sau care au apărut dintr-o cauză inerentă articolului vândut în același timp și pentru neconformitatea bunurilor cu contractul.
2. În caz de reclamații în garanție și de neconformitate a bunurilor cu contractul, bunurile achiziționate trebuie trimise înapoi la adresa de livrare împreună cu dovada de cumpărare și o descriere a reclamației.
3. O reclamație poate fi depusă în special de către client:
în scris la adresa: Stainless Europe, ul. Boryńska 4, 44-240 Żory, cu mențiunea: PLÂNGERE MAGAZIN ONLINE
Se recomandă ca clientul să precizeze în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul de defect; (2) cererea privind metoda de aducere a produsului în conformitate cu contractul de vânzare sau declarația de reducere a prețului sau de retragere din contractul de vânzare; și (3) datele de contact ale reclamantului - acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației de către vânzător. Cerințele menționate în teza precedentă au doar forma unei recomandări și nu afectează eficacitatea plângerilor depuse cu omiterea descrierii recomandate a plângerii.
4. Intervențiile externe asupra bunurilor (reparații efectuate de dvs. sau de alte persoane care nu sunt calificate în acest sens) pot constitui un motiv de refuz al pretențiilor privind conformitatea bunurilor cu contractul.
5. Setările individuale ale computerului și monitorului clientului care au ca rezultat o afișare incorectă sau distorsionată a informațiilor despre bunuri (de exemplu, culorile) nu pot constitui baza unei reclamații.
6. În cazul în care soluționarea unei plângeri justificate implică trimiterea de bunuri noi clientului sau rectificarea unei discrepanțe, costurile noii livrări sunt suportate de Stainless Europe.
7. Garanția este furnizată numai în cazul în care a fost emis un document de garanție odată cu eliberarea mărfurilor și numai în condițiile specificate în acel document.

TERMENUL DE TRATARE A PLÂNGERILOR

La primirea reclamației și a produselor care fac obiectul reclamației, Stainless Europe va analiza reclamația în termen de 14 zile și va trimite un răspuns clientului la adresa poștală sau de e-mail indicată de acesta. Lipsa unui răspuns la plângere în termenul menționat mai sus se consideră ca fiind acceptarea plângerii. În cazul în care este necesar ca distribuitorul/fabricantul bunurilor să efectueze o expertiză sau să ia poziție - Clientul va fi informat că termenul de procesare a reclamației poate fi prelungit. Trimiterea scrisorii prin poștă este suficientă pentru a respecta termenul limită. În cazul în care reclamația este acceptată, aceasta va fi pusă în aplicare în termen de 14 zile de la decizia privind validitatea acesteia.

 

Orice ambiguitate rezultată din tranzacții este clarificată în termenii și condițiile magazinului.

sus
Magazinul este în modul de previzualizare
Afișați versiunea pe întreaga pagină
Sklep internetowy Shoper Premium